8 Temmuz Çarşamba İstanbul'da su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

8 Temmuz Çarşamba günü İstanbul'un çeşitli ilçelerinde farklı sürelerde su kesintisi yaşanacak. İSKİ'den yapılan açıklamada İstanbul'un bazı ilçelerinde su kesintisi yaşanacağı bildirildi. Peki, İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

8 Temmuz Çarşamba İstanbul'da su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek?
08.07.2020 08:02 | Son Güncelleme: 08.07.2020 11:33

İSKİ'den yapılan açıklamada İstanbul'un çeşitli ilçelinde su kesintisi olacağı ifade edildi. Çeşitli ilçelere su kesintisi olacağı duyurulan açıklamada İstanbul'un hangi mahallerinde su kesintisi olacağı belirtildi. İşte 8 Temmuz Çarşamba İstanbul'da su kesintisi olacak ilçeler? İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

8 TEMMUZ ÇARŞAMBAİSTANBUL'DA HANGİ İLÇELERDE SU KESİNTİSİ OLACAK?

Arıza Kesinti

İlçe : B.Çekmece

Etkilenen Mahalleler : Mimaroba Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 08.07.2020 08:52

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 14:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

-

Arıza Kesinti

İlçe : B.Çekmece

Etkilenen Mahalleler : Çakmaklı Mah

Açıklama : Şebeke Hattı Deplase Çalışması

Başlama Tarihi : 08.07.2020 09:47

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 15:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

-

Arıza Kesinti

İlçe : B.Çekmece

Etkilenen Mahalleler : Kumburgaz Mah

Açıklama : 150 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 08.07.2020 11:14

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 15:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

-

Arıza Kesinti

İlçe : Başakşehir

Etkilenen Mahalleler : İkitelli Osb

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 08.07.2020 10:19

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 14:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Kesinti bölgelerini haritada görmek için tıklayın: [Link]

Arıza Kesinti

İlçe : Beylikdüzü

Etkilenen Mahalleler : Kavaklı Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 08.07.2020 10:52

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 14:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

-

Arıza Kesinti

İlçe : Beyoğlu

Etkilenen Mahalleler : Fetihtepe Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 08.07.2020 10:34

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 13:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Kesinti bölgelerini haritada görmek için tıklayın: [Link]

Arıza Kesinti

İlçe : Sultangazi

Etkilenen Mahalleler : Zübeyde Hanım Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 08.07.2020 10:07

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 12:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

-

Arıza Kesinti

İlçe : Silivri

Etkilenen Mahalleler : Gümüşyaka Merkez Mah,Balaban Mah[Çanta Bld Mimar Sinan Mah]

Açıklama : Basınç Düşüklüğü

Başlama Tarihi : 07.07.2020 19:39

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 8.7.2020 tarihinde saat 17:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Haberler››Gündem››8 Temmuz Çarşamba İstanbul'da su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek? - Haberler