Beşiktaş'ın Golünde Ofsayt mı Var? Deniz Çoban Açıkladı

Eski hakem Deniz Çoban, Beşiktaş'ın attığı frikik golünden önce topla buluşan Burak Yılmaz'ın ofsaytta olduğunu açıkladı. Çoban, "VAR, oyun durup tekrar başladıktan sonra oyunun durması öncesindeki pozisyona karışmaz. Yardımcı hatası." dedi.

23.04.2019 00:28

Spor Toto Süper Lig'in 29. haftasında Beşiktaş'ın Sivasspor ile oynadığı maçta tartışmalara yol açan bir pozisyon yaşandı. Burak Yılmaz'ın attığı frikik golü öncesi pozisyonda ofsayt tartışmaları yaşandı. Hakem golü verirken, sosyal medyada pozisyon ile ilgili farklı görüşler yer aldı.

"VAR, BU POZİSYONA KARIŞAMAZ"

beIN Sports 1'de pozisyonu yorumlayan eski hakem Deniz Çoban, "Beşiktaş'ın golü bulduğu faulde, Güven kafa vurduğu anda, Burak Yılmaz ofsayt durumunda. Bu frikik gol oluyor, maçın galibiyet golü geliyor. VAR oyun durup, tekrar başladıktan sonra, oyunun durması öncesindeki pozisyona karışmaz. Yardımcı hatası." dedi.

Görüntü beIN Sports'tan alınmıştır

(Sporx)

Beşiktaş'ın Golünde Ofsayt mı Var? Deniz Çoban Açıkladı

Burak Yılmaz, Deniz Çoban, Beşiktaş, Spor

YORUMLAR
21.10.2019 19:24:18